Onderstaand de aanbesteding voor de werving van een projectmanager om de kiosken op het Belgiëplein en Ecuplein te realiseren. De aanbesteding voor het werven van de projectmanager is inmiddels afgerond.
------
Functie omschrijving
Het ontwikkelen van twee nieuwe kiosken t.b.v. daghoreca in het gebied De Aker, Sloten en Nieuw-Sloten, waarvan 1 op het Belgieplein en 1 op het Ecuplein. Tevens de begeleiding van het verplaatsen van een bestaande staanplaats (bloemenstal) op het Belgieplein naar een bloemenkiosk.
- De projectmanager is verantwoordelijk voor juridisch-planologisch mogelijk maken van de ontwikkelingen, het opstellen van tenderdocumenten t.b.v. tenderprocedure en bestuurlijke besluitvorming en ambtelijke afstemming.
- De projectmanager is verantwoordelijk voor het leveren van documentatie voor de P&C cyclus, zoals voortgangsrapportages en financiële rapportages.
- De projectmanager is het directe aanspreekpunt voor alle externe partijen van het project. De projectmanager is tevens verantwoordelijk voor het financieel management.
- De projectmanager rapporteert regelmatig over de voortgang van het project, de beheersing, de aanpak en legt voor de opdrachtgever relevante besluiten expliciet voor.
Werkzaamheden
- Afstemming met diverse afdelingen binnen de gemeente Amsterdam (Gebiedsteam DASNS, G&O, R&D, Vastgoed, Inkoop & Economie);
- Tenderen/ selectie bedrijf voor bouw & exploitatie van beide kiosken;
- Begeleiden proces na selectie, resulterend in een omgevingsvergunning en uiteindelijk de bouw van een kiosk;
- Afstemmen met ondernemers en bewoners;
- Begeleiden proces 'van standplaats naar kiosk' t.b.v. de bloemenkiosk;
- Een programma van eisen opstellen;
- Nadere detaillering van de bestemmingsplan eisen;
- Bestuurlijke besluitvorming;
- Fungeren als direct aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders.